01.03.2021 tarihinde 2.Öğretmen webinarımızı gerçekleştirerek Şubat ayı çalışmalarını değerlendirip, Mart ayı etkinliklerini planladık. Afiş-logo seçim süreci ve kodlamaya giriş aktiviteleri konularını ele aldık.
03.03.2021 tarihinde Genç Osman Ortaokulu proje üyelerini, mart ayı etkinlikleri hakkında bilgilendirmek için toplantımızı gerçekleştirdik. Toplantıda öğrencilere Mart ayı planlamasından bahsedilerek, logo ve afiş çalışmaları, yapım aşaması ve detayları , bilgisayarsız kodlama etkinlikleri ve örnekleri anlatıldı.
Projemiz kapsamında öğrencilerimizi Root 2021 turnuvasına dahil ettik. Turnuva dahilinde bu platformdan hem kodlamaya dair temelden başlayarak, ürün oluşturmaya kadar (online-bireysel) detaylı bir eğitim alıyor, hem de gurup arkadaşları ile ortak çalışmanın hazzını yaşayarak heyecanla ve keyifle kıyasıya rekabet ediyorlar.
Öğrencilerimiz hem Root 2021 turnuvasına hazırlanıyor hem de Rokodemi platformundan yararlanarak kodlamanın temelleri ve scratch konularında bireysel eğitim alıyorlar.
15 Mart'a kadar verilen sürede öğrencilerimiz hayal güçlerini, teknolojiyi kullanma ve görsel işleme becerilerini kullanarak hız kesmeden afiş ve logo çalışmalarına devam ediyorlar.
12.03.2021 tarihinde Genç Osman Ortaokulu proje üyelerimizle Mart ayı 2. öğrenci toplantısını gerçekleştirdik. Öğrencilerimize kodlabüyü kullanıcı adı ve şifreleri verilerek kodlama ve kullanılacak platformlar hakkında bilgi verildi. Evde kodlama etkinliklerine örnekler verilerek bu konuda beyin fırtınası yapıldı. Root 2021 online rekabet ve ısınma turnuvaları tarih, saat ve detayları hakkında kısa bilgi verildi.
Öğrencilerimizin hazırladığı proje logo ve afişlerin seçimi için anket hazırlanarak uygulandı
Öğrencilerimizin hazırladığı proje afişleri için bir sanal sergi hazırlandı
Logo ve afiş seçimlerimizi tamamladık.
Logo İntromuz
Evde Kodlama Etkinliklerimiz ile Algoritmik ve Tasarım Odaklı Düşünebilmeyi Keşfediyoruz